Заводи попередили своїх партнерів про неможливість далі працювати зі збитками.
Група компаній “Молочний альянс” вважає недоцільною виробничу діяльність молочної галузі через зростання цін на енергоносії. Холдингу належать торгові марки “Яготинське”, “Яготинське для дітей”, “Пирятин”, “Славія”, “Златокрай”.
Про це написав співзасновник «Молочного альянсу» Олександр Деркач у фейсбуці.
“Ніколи, навіть у найважчі 2013-2014 роки, ми не потрапляли в ситуацію, яка від нас не залежить, і яка ставить взагалі питання про доцільність подальшої виробничої діяльності. Причому всієї галузі, а не тільки окремих виробників”, – написав Деркач.
За словами голови наглядової ради “Молочного альянсу” Сергія Вовченка, заводи групи попередили своїх партнерів про неможливість далі працювати зі збитками.
“Ситуація парадоксальна: чим більше ти переробляєш молока і випускаєш продукції, тим більше ти отримуєш збитків. Ціна на газ за рік для нас виросла майже в 10 раз (з 5,5 грн/м.куб до 50 грн/м куб). Електроенергія – у 2,5 раза. Ціни на таропакувальні матеріали – на 42%, ціни на молокосировину – на 25%”, – написав він.
Він зауважив, що ціни на готову продукцію компанія змогла підняти в середньому на 7%. “За таких умов подальша робота даватиме нам десятки мільйонів збитків щомісячно. А це неприпустимо, бо далі може бути лише банкрутство”, – пояснив Вовченко.