Використовуючи цей сайт, ви погоджуєтеся з Політикою конфеденційності

Показати все

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Біла Церква – БЕЗ ТАБУ > Останні публікації > Новини > Українські політики та партії за півроку витратили на рекламу у Facebook більше мільйона доларів
Українські політики та партії за півроку витратили на рекламу у Facebook більше мільйона доларів
Четвер 12 Серпня, 2021

Середньомісячні витрати на поширення політичних рекламних дописів значно зросли.

Протягом січня-червня 2021 року загальна сума витрат українських політиків та політичних сил на рекламні дописи в Facebook досягла суми в 1,2 млн доларів. Значно більше, ніж за аналогічний період 2020 року (тоді було витрачено 850 тис. Доларів).

Про це повідомляє рух “ЧЕСНО“, який провів аналіз на основі даних бібліотеки Facebook-реклами.

Зазначається, що середньомісячні витрати на поширення рекламних дописів зросли зі 141 тис. доларів у першому півріччі 2020 року до 205 тис. доларів за той же період 2021 року. 

У травні та червні розрив між витратами 2020 і 2021 років зменшився, що, очевидно, пов’язано з тим, що якраз у цей період минулого року окремі політики розпочали свої кампанії до місцевих виборів.

Найбільше коштів витрачають індивідуальні сторінки політиків. Залежно від місяця на сторінки політиків припадає частка від 26% до 36% у загальній структурі витрат на політичну рекламу у Facebook (в середньому 31%).

В середньому 23% витрат припадає на сторінки, які неможливо чітко ідентифікувати, але які при тому активно просувають політичний контент, спрямований на підтримку, або проти певних політиків/партій.

Видатки з партійних сторінок становлять в середньому 18%. Як вказують активісти, така порівняно низька частка витрат із партійних сторінок є проблемною з точки зору контролю. Адже лише політичні партії публічно звітують про походження коштів та про витрати.

Показати все

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors