У першій перші п’ятірці подарунків, які хотіли б отримати жінки на 8 березня – це квіти, турбота й увага, романтична подорож, ювелірна прикраса та романтична вечеря.
Побажання жінок з’ясував Київський міжнародний інститут соціології (КМІС).
18% жінок хотіли би отримати квіти, 16% – турботу та увагу, 13% – романтичну подорож.
Наступними у списку побажань йдуть ювелірні прикраси – їх очікують 5% жінок, романтичну вечерю – 4%, парфуми чи косметику – 4%.
Запитання до жінок: “Який подарунок Ви понад усе хотіли б одержати від коханого чоловіка на 8 березня?”, (%) |
Книга у подарунок втратила свою актуальність, вона займає одне з останніх місць за весь час вимірювань (з 2009 року).
КМІС також поцікавився планами чоловіків щодо подарунків та порівняв їх з очікуваннями жінок.
Найбільша розбіжність між бажаннями жінок і планами чоловіків у двох пунктах:
- турботу, увагу і добре слово, які бажають отримати 16% жінок, хотіли б подарувати лише 8% чоловіків;
- у романтичну подорож хочуть поїхати 13% жінок, та лише 10% чоловіків планують її подарувати.
Ювелірну прикрасу очікують отримати 5% жінок, а 9% чоловіків мають намір її дарувати.
Романтичну вечерю хочуть 4% жінок, а 7% чоловіків планують її подарувати.
Автомобіль бажають отримати 2.5% жінок, а подарувати його хотіли б 5% чоловіків.
Плани чоловіків та очікування жінок стосовно подарунків на 8 березня |
У порівнянні з 2019 роком найбільше зросли очікування щодо романтичної подорожі з 5% до 13%. Дещо менше жінок хочуть у подарунок квіти (було 23% стало 18%).
Плани чоловіків не змінилися порівняно з 2019 роком, лише у 2021 році вдвічі збільшилась кількість чоловіків, які планують дарувати романтичну подорож (було 5%, стало 10%).
Дослідження провели упродовж 5-7 лютого 2021 року. Всього у форматі телефонного інтерв’ю з використанням комп’ютера опитали 2005 респондентів віком від 18 років, крім тимчасово окупованих територій Криму та Донбасу.
Жінкам і чоловіка ставили дещо різні запитання, тому масив для кожної з статевих груп дорівнює приблизно 1000 респондентів.
Статистична похибка вибірки близько 1000 респондентів не перевищує: 3,4% для показників, близьких до 50%, 3% для показників, близьких до 25%, 2,1% – для показників, близьких до 10%, 1,5% – для показників, близьких до 5%.