Використовуючи цей сайт, ви погоджуєтеся з Політикою конфеденційності

Показати все

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Біла Церква – БЕЗ ТАБУ > Останні публікації > Новини > В Україні машини хочуть розмитнювати за новою формулою: як порахують і що буде з ціною
В Україні машини хочуть розмитнювати за новою формулою: як порахують і що буде з ціною
П’ятниця 29 Січня, 2021

В Україні на 180 днів хочуть ввести нову формулу розмитнення “євроблях”. У підсумку розмитнення деяких автомобілів може подешевшати на 300-500 євро. Відповідні нововведення передбачені в законопроєкті “слуг народу” №4643-д.

Документ уже підтримав комітет з фінансів, податкової та митної політики. Незабаром його розглянуть у стінах парламенту. Так, згідно з пропозицією, нова формула матиме такий вигляд:

  • Базова ставка + коефіцієнт двигуна + доплата за дизельний двигун.

Базова ставка залежить від віку машини. Якщо менш ніж 9 років, то платити її зовсім не потрібно. Далі ставки змінюються так:

  • машині до 9 років – 0 євро;
  • машині 10 років – 25 євро;
  • машині 11 років – 50 євро;
  • машині 12 років – 75 євро;
  • машині 13 років – 100 євро;
  • машині 14 років – 125 євро;
  • машині від 15 років – 150 євро.

Коефіцієнт двигуна залежить від його обсягу. Щоб його вирахувати, потрібно обсяг помножити на зазначену нижче ставку:

  • ставка для двигуна до 2000 куб. см – 0,25 євро
  • ставка для двигуна до 3000 куб. см – 0,2 євро
  • ставка для двигуна до 4000 куб. см – 0,25 євро
  • ставка для двигуна до 5000 куб. см – 0,35 євро
  • ставка для двигуна від 5001 куб. см – 0,5 євро

Доплата за дизель становить 100 євро. Для прикладу прорахуємо, який розмір акцизу на розмитнення автомобіля віком 8 і 14 років із бензиновим двигуном 2000 куб. см за старими і новими правилами.

Отже, за новими правилами:

  • машина віком 8 років – 500 євро;
  • машина віком 14 років – 625 євро.

За старими правилами:

  • машина віком 8 років – 800 євро;
  • машина віком 14 років – 1400 євро.

Важливо також зазначити, що за новими правилами мито платити не потрібно, а ПДВ треба буде заплатити не з усієї вартості автомобіля, а тільки з акцизу. Олександр Ковальчук пояснив: це дозволить не тільки знизити вартість розмитнення, а й ліквідувати схему штучного заниження вартості машини. Щоб порівняти правила, замість мита і повного ПДВ потрібно заплатити ще й разовий “штраф” у розмірі 8,5 тис. грн.

Показати все

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors