Білоцерківські вибори: хто і скільки витрачає на передвиборчу рекламу у Facebook

Facebook оприлюднив звіти про те, які сторінки і скільки платять їй за політичну рекламу. Звіти розміщені у Бібліотеці реклами, звідки ми взяли дані про те, скільки витрачають на політичну агітацію кандидати в депутати до Верховної Ради від 90-го кругу м. Біла Церква або й зовсім не позначають свою “рекламу”, як політичні публікації.

Формувати звіти почали з даних за червень, однак соцмережа не вказує точну дату. 

Згідно з оприлюдненими даними, за сплаченими сумами лідирує сторінка Наталія Бігарі, висуваниці від партії  “Голос” Святослава Вакарчука. Загалом за останній тиждень вона заплатила 482 долари.

Слідом за тижневими витратами на рекламу крокує Слуга народу – Юрій Нестерчук, який витратив 357 доларів.

Реклама кандидата в депутати Ярослава Яременка не була відмічена ним, як політична. Тому ми не бачимо, скільки він витратив на неї. Але з огляду на частоту показів його оголошень, можемо стверджувати – він лідер по витратах.

Микола Бабенко витратив на просування значно менше за своїх конкурентів – менше 100 доларів за аналізований період.

Витрати Олександра Поляруша також не перевищують 100 доларів.

Реклама кандидата Петра Савченка не стосується політики, тому витрати ми дізнатись не зможемо.

Те саме можемо сказати і за Хвичу Мепарішвілі.

Даних про політичну рекламу по кандидатах Дмитра Киришуна та Миколи Дашкевича у Facebook немає.