Альтернатива маршруткам: Укрзалізниця анонсувала запуск сучасних електричок до Києва

електричка біла церква, City Express Біла Церква, електричка в київ

Анонсований проєкт Укрзалізниці City Express це оновлення приміського залізничного сполучення, він покликаний зробити пасажирські перевезення зручними та комфортними.

Як повідомила “Українська правда”, City Express повинен вирішити проблему шляхом розробки приміського руху за прикладом європейських міст – з оновленням рухомого складу, зручною інфраструктурою та маленькими інтервалами руху.

Швидке та комфортне сполучення зі столицею повинні отримати Буча, Ірпінь, Вишгород, Бровари, Бориспіль, Підгірці, Миронівка, Вишневе, Боярка, Васильків та Біла Церква.

За словами керівника УЗ Жмака, реалізація Kyiv City Express дозволить збільшити кількість мешканців передмістя, що добираються до Києва залізницею, з 77 тисяч до 150 тисяч.

Такого результату “Укрзалізниця” планує досягти, запустивши рух поїздів з міст-супутників до околиць Києва. У разі запуску “діагональних” маршрутів та інтеграції з Київською міською електричкою, яка підпорядковується комунальному “Київпастрансу”, пасажиропотік може зрости ще вдвічі.

Що буде замість радянських електричок

Для запуску перших маршрутів УЗ своїми силами відремонтує 51 секцію електровозів, що становить 9-10 повноцінних електричок. Згодом буде оголошено тендер на закупівлю нових складів.

“Ми хочемо поставити на ці маршрути сучасні низькопідлогові електропоїзди. “Укрзалізниця” контактує з іноземними виробниками, які готові продати такі електропоїзди. Нашою вимогою буде створення виробництва таких поїздів в Україні або принаймні локалізація значної частини”, – пояснив голова “Укрзалізниці” Володимир Жмак.

“Для повноцінної реалізації проєкту надаємо пріоритет закупівлі нового рухомого складу, пристосованого до тактового руху в межах міста з частими зупинками і швидким набором швидкості”, – додав член правління “Укрзалізниці” Олександр Перцовський.

Також Жмак обіцяє інвестувати кошти в інфраструктуру, щоб уникнути уповільнення руху на застарілих ділянках.

УЗ планує завершити роботи з проєктування у I кварталі 2022 року, модернізацію старих електричок – до кінця 2022 року, оновлення інфраструктури та будівництво депо – до ІІ кварталу 2024 року, закупити новий рухомий склад – до кінця 2024 року.

Нове – це забуте старе

Проєкт Kyiv City Express не новий – його анонсували в “Укрзалізниці” ще за керівництва Євгена Кравцова. Вартість цієї ініціативи оцінювали у “кілька мільярдів гривень” і планували реалізувати впродовж 2019-2021 років.

“Це не будівництво нової залізничної мережі, а модернізація існуючої та зручне поєднання між собою маршрутів. Загальна довжина проекту буде 343 км, що з’єднає між собою 46 залізничних станції Київського регіону.

Зокрема, це броварський, білоцерківський, трипільський та бориспільський напрямки, що будуть з’єднані міською електричкою”, – розповідав тоді директор регіональної філії “Південно-Західна залізниця” Роман Веприцький.

За тогочасними підрахунками УЗ, завдяки такій організації залізничного сполучення “Укрзалізниця” змогла б щодня перевозити 80 тисяч пасажирів на день або близько 20 млн на рік.

Як приклад для наслідування Кравцов назвав Берлін: “Говорячи простою мовою, ми б хотіли зробити київський S-Bahn” (міська швидкісна залізниця, вперше з’явилася у Берліні).

“Укрзалізниця” планувала повернути на свій баланс міську електричку, модернізувати її та інтегрувати в Kyiv City Express. У 2012 році на баланс “Київпастрансу” передали 10 електропоїздів. Через хронічне недофінансування ремонтних робіт наразі дев’ять рейсів міської електрички скасовано, а на лінії працює лише 1 склад.

  

Підписуйтесь на наш Telegram-канал: Біла Церква – БЕЗ ТАБУ

  •   

Рекомендовано для Вас