Проте у Білій Церкві “Фуршет” не перетвориться в “Сільпо”.
Антимонопольний комітет надав дозвіл ТОВ “Сільпо-Фуд” на купівлю активів Фуршет Груп. Раніше остання розпочала процедуру банкрутства, повідомляє пресслужба АМКУ.
“Сільпо-Фуд” відмовилася придбати контроль над активами групи Фуршет у Василькові, Білій Церкві, Баришівці, Житомирі, Львові та Фастові та частково в Кам’янці-Подільському.
Зазначається, що сторони прийняли таке рішення, оскільки в цих населених пунктах їх частки були значними, а концентрація могла б призвести до обмеження конкуренції. В АМКУ вирішили, що заявлена концентрація не призводить до монополізації чи суттєвого обмеження конкуренції на товарних ринках України.
Команія купить 21 магазин “Фуршет”, в результаті чого кількість маркетів мережі по всій країні збільшиться майже до 300.
Згідно з інформацією на сайті “Фуршет”, на сьогодні до мережі входять 25 магазинів у різних регіонах країни, зокрема 11 у Києві.