Користувачі Фейсбук доволі часто при вході на свої особисті сторінки виявляють дуже неприємне повідомлення «Аккаунт деактивовано» або «Аккаунт видалено». При введенні логіна і пароля не вдається зайти на сторінку, це викликає у більшості людей сильне обурення та занепокоєння.
В більшості випадках така ситуація відбувається помилково, або у зв’язку з порушенням правил даної соціальної мережі. Причому найпоширенішими причинами цього є надмірна активність і помилкові дані про власника профілю.
Деактивация – це стан вашої сторінки, коли вона тимчасово недоступна не тільки для власника, але і для інших користувачів соцмережі.
Пам’ятайте, що будь-яку проблему можна вирішити, головне, робити все спокійно і дотримуватися наших рекомендацій.
Якщо ви не робили тимчасову заморозку профілю, дотримуйтесь наведеної нижче інструкції. У зв’язку з тим, що фейсбук не всі розділи переклав на українську мову, інструкція буде російською мовою.
1. Зверніться в довідковий центр за посиланням https://www.facebook.com/help
2. У пошуковому рядку вбийте фразу «Мне не удается войти на Facebook»;
3. Ознайомтеся з першими запропонованими варіантами вирішення проблеми і дотримуйтесь інструкцій Facebook;
4. Якщо попередні розділи не описують вашу проблему то перейдіть на: «Узнайте, не отключен ли ваш аккаунт»;
5. Натисніть на підрозділ і перейдіть до фрази: «Что можно сделать, если мой аккаунт был заблокирован?» и нажмите на «использовать эту форму для запроса проверки»;
6. Уважно ознайомитеся з формою і заповніть її відповідно до вимог;
7. Обов’язково прикріпіть фотографію або скан головної сторінки документа, що посвідчує особу і натисніть на кнопку «Отправить».
На зазначену пошту протягом декількох робочих днів прийде відповідь від ФБ з подальшою інструкцією і причиною заморозки. Можливо знадобиться ваша відповідь, але це буде вже в електроному листі.
Не хочете опинитися в такій ситуації? Уважно читайте правила і умови перебування на тому чи іншому майданчику для спілкування, не публікуйте заборонений контент, не надсилайте спам, не використовуйте однакові повідомлення і користуйтеся лише власними банківськими картами.