В місті Києві на кінцевій зупинці маршруту №555 вул. Кибальчича – вул. Алмаатинська представники приватного перевізника «Авен-Єзер» з невідомими особами в балаклавах вчинили збройний напад на водіїв та співробітників ТОВ «Транссіті».
На зупинку під’їхав співвласник ПП «Авен-Єзер» Сергій Вікторович Пономаренко на чорному Mersedes АІ0001ЕХ. Зайшовши всередину автобусу, де знаходилися співробітники ТОВ «Транссіті», він почав погрожувати «Ми вас повбиваємо», «Я вас прикінчу», «Вам п..ц» і т.ін.
Слідом за ним приїхали додаткові машини з чоловіками в балаклавах спортивної статури. Пономаренко дав їм команду зайти в автобус і розпочати сутичку з представниками «Транссіті». Майже відразу до нападу долучилося ще близько 20-ти молодиків.
Вони відкрили стрілянину, застосували ножі, а потім вкинули в автобус речовину, яка вибухнула сльозоточивим аерозолем зеленого кольору.
Внаслідок нападу постраждало кілька співробітників “Транссіті”. Одному з них нанесені ножові поранення в районі бедра та поранення травматичною зброєю на правій руці. У ще одного співробітника – відкрита черепно-мозкова травма, рвані рани та забій щелепи.
Як відомо, по кільком маршрутам, у тому числі 555, з перевізником «Авен-Єзер» було розірвано договори на підставі виявлених і підтверджених фактів махінації з документами на попередніх конкурсах, що було зафіксовано під час проведення аудиторської перевірки.
З 13 жовтня рухомий склад «Авен-Єзер» не мав права їздити маршрутами, і перевізник «Транссіті» надав свої автобуси, які відповідають вимогам міста. Згідно чинного законодавства, автобуси «Транссіті» перевозитимуть пасажирів тимчасово, максимум протягом трьох місяців – до проведення конкурсу на визначення нового перевізника.
ТОВ “Транссіті” має свідків, які засвідчать, що фізично напад організований Сергієм Пономаренко.
З 2015 року у зв’язку з політичними змінами в державі, суттєвий вплив на ринок пасажирських перевезень здійснює колишній депутат Київради Антон Дрепін. Поруч з юридичним співвласником Сергієм Пономаренком, Дрепінвірогідно є одним з фактичних співвласників «Авен Єзер», «Ярославь Авто», та ймовірно «Універсал транс».
Внаслідок махінацій при проведенні конкурсів з 2014 року у КП «Київпастранс» була забрана найкраща маршрутна мережа, яка потрапила цим підприємствам.
Крім того, були розірвані договори з перевізниками «Надія Транс», «Тандем» та ін. Їхня маршрутна мережа перейшла також до «Авен Єзер», і «Ярославь Авто» та «Універсал транс».
Під час проведення конкурсів начальником Комунальної служби перевезень, його заступником та іншими посадовими особами здійснювались грубі махінації з документами на користь вище вказаних перевізників.
В результаті цього на переважній більшості маршрутів даних перевізників працює старий рухомий склад, який належить приватним особам, що щоденно сплачують частину виручки на користь підприємств, яким належить маршрутна мережа.
Хоча конкурси вигравались новими машинами, на маршрути виїжджають старі автобуси, оскільки не було здійснено належного контролю за виконанням конкурсних вимог.