Categories: Новини

З якими питаннями громадяни у Білій Церкві звертаються до департаменту ЖКГ

Директор департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради Ольга Іванова доповіла членам виконавчого комітету про роботу департаменту зі зверненнями громадян.

З 2019 року в департаменті працює відділ-центр оперативного реагування. Працівники центру здійснюють цілодобове приймання та занесення в електронні реєстри телефонних дзвінків мешканців міста з різних питань діяльності різних міських служб.

Станом на 01.12.2021 року до департаменту житлово-комунального господарства міської ради надійшло 12305 заяв, скарг, звернень громадян, 18 запитів на публічну інформацію та 40 депутатських звернень.

Кількість звернень в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року збільшилася на 3442, кількість запитів на публічну інформацію зменшилась на 9, кількість депутатських звернень від депутатів усіх рівнів зменшилась на 16.

При цьому, на Урядову гарячу лінію надійшло на 6 звернень менше, ніж в аналогічному періоді 2020 року.

Поряд з тим, на гарячу лінію центру оперативного реагування департаменту надійшло на 3508 звернень більше, ніж в 2020 році.

Щодо питань, з яких не було можливості надати відповідну допомогу у їх вирішенні, підготовлено та надано вичерпні відповіді про відмову в позитивному вирішенні звернень, але поставлено на додатковий контроль та буде внесено в план роботи департаменту на 2022 рік.

Найбільше питань, з якими зверталися містяни стосувалися ремонтів покрівель багатоквартирних будинків, ремонту ліфтового обладнання,  неналежного надання послуг з холодного водопостачання та водовідведення, електропостачання, в т.ч. ремонт зовнішніх мереж.

Велика кількість звернень була щодо санітарного утримання територій громади і ремонту доріг, проїздів та тротуарів, встановлення дорожніх знаків, нанесення розмітки, монтаж (демонтаж) пристроїв примусового зниження швидкості дорожньо-транспортної техніки, утримання зелених насаджень, щодо безпритульних тварини та інших робіт з благоустрою міста.

Колективні та інші важливі звернення громадян розглядаються ДЖКГ з виїздом на місце із створенням комісії чи робочої групи, до якої залучаються представники комунальних підприємств та організацій (виконавців послуг), згідно покладених функцій та повноважень.

Крім того департаментом щодня надаються консультації громадянам, які звертаються у телефонному режимі.

Якщо у вас є запитання звертайтеся до  Центру оперативного реагування за тел.

067 -310-77-55
099 -310-77-55
063 – 310-77-55
04563-30-70-50

admin

Recent Posts

«Незалежність — це життя»: Сергій Наєв привітав українців зі святом

«Незалежність — це право дихати вільно, ходити своїми вулицями, говорити своєю мовою. Для українців незалежність…

3 тижні ago

Генерал-лейтенант Сергій Наєв передав допомогу воїнам на Покровський напрямок

Навіть перебуваючи поза зоною бойових дій, генерал-лейтенант Сергій Наєв продовжує активно підтримувати підрозділи, які виконують…

1 місяць ago

На протест у Києві нардепка Безугла прийшла зі своєю вимогою: як її зустріли

«Внутрішня хвороба» Цей тиждень в інформаційному полі присвячений перш за все не зведенням з фронту,…

2 місяці ago

Сергій Наєв привітав Валерія Залужного з днем народження

Генерал-лейтенант Сергій Наєв привітав Надзвичайного і Повноважного Посла України у Великій Британії, генерала Валерія Залужного…

2 місяці ago

Наєв завершив свою каденцію на посаді командира тактичної групи “Вугледар”

Генерал-лейтенант Сергій Наєв завершив каденцію на посаді командира тактичної групи "Вугледар". Він розповів, що за…

3 місяці ago

Сергій Наєв: Тактична група «Вугледар» зміцнює захист і нищить ворога завдяки спільним зусиллям та сучасним технологіям

Генерал-лейтенант Сергій Наєв звітує про досягнення тактичної групи «Вугледар»: передані антидронові сітки, медичний транспорт і…

3 місяці ago