Categories: Новини

З якими питаннями громадяни у Білій Церкві звертаються до департаменту ЖКГ

Директор департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради Ольга Іванова доповіла членам виконавчого комітету про роботу департаменту зі зверненнями громадян.

З 2019 року в департаменті працює відділ-центр оперативного реагування. Працівники центру здійснюють цілодобове приймання та занесення в електронні реєстри телефонних дзвінків мешканців міста з різних питань діяльності різних міських служб.

Станом на 01.12.2021 року до департаменту житлово-комунального господарства міської ради надійшло 12305 заяв, скарг, звернень громадян, 18 запитів на публічну інформацію та 40 депутатських звернень.

Кількість звернень в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року збільшилася на 3442, кількість запитів на публічну інформацію зменшилась на 9, кількість депутатських звернень від депутатів усіх рівнів зменшилась на 16.

При цьому, на Урядову гарячу лінію надійшло на 6 звернень менше, ніж в аналогічному періоді 2020 року.

Поряд з тим, на гарячу лінію центру оперативного реагування департаменту надійшло на 3508 звернень більше, ніж в 2020 році.

Щодо питань, з яких не було можливості надати відповідну допомогу у їх вирішенні, підготовлено та надано вичерпні відповіді про відмову в позитивному вирішенні звернень, але поставлено на додатковий контроль та буде внесено в план роботи департаменту на 2022 рік.

Найбільше питань, з якими зверталися містяни стосувалися ремонтів покрівель багатоквартирних будинків, ремонту ліфтового обладнання,  неналежного надання послуг з холодного водопостачання та водовідведення, електропостачання, в т.ч. ремонт зовнішніх мереж.

Велика кількість звернень була щодо санітарного утримання територій громади і ремонту доріг, проїздів та тротуарів, встановлення дорожніх знаків, нанесення розмітки, монтаж (демонтаж) пристроїв примусового зниження швидкості дорожньо-транспортної техніки, утримання зелених насаджень, щодо безпритульних тварини та інших робіт з благоустрою міста.

Колективні та інші важливі звернення громадян розглядаються ДЖКГ з виїздом на місце із створенням комісії чи робочої групи, до якої залучаються представники комунальних підприємств та організацій (виконавців послуг), згідно покладених функцій та повноважень.

Крім того департаментом щодня надаються консультації громадянам, які звертаються у телефонному режимі.

Якщо у вас є запитання звертайтеся до  Центру оперативного реагування за тел.

067 -310-77-55
099 -310-77-55
063 – 310-77-55
04563-30-70-50

admin

Recent Posts

Наєв завершив свою каденцію на посаді командира тактичної групи “Вугледар”

Генерал-лейтенант Сергій Наєв завершив каденцію на посаді командира тактичної групи "Вугледар". Він розповів, що за…

2 тижні ago

Сергій Наєв: Тактична група «Вугледар» зміцнює захист і нищить ворога завдяки спільним зусиллям та сучасним технологіям

Генерал-лейтенант Сергій Наєв звітує про досягнення тактичної групи «Вугледар»: передані антидронові сітки, медичний транспорт і…

4 тижні ago

Ми не кидаємо своїх у «м’ясорубку»: Сергій Наєв розповів про бойову підготовку бійців

У наших штурмах не беруть участі непідготовлені. Ми не воюємо заради звітності чи галочки у…

1 місяць ago

Наші вдома! Життя кожного українця – найвища цінність

Розпочато один із наймасштабніших обмінів з початку повномасштабного вторгнення — у форматі 1000 на 1000.…

1 місяць ago

Вчитель з Білої Церкви став героєм статті The New York Times

Американське видання The New York Times опублікувало статтю про українського вчителя історії Віталія Дрібницю з…

2 місяці ago

Сергій Наєв: Ворог знову зазнав краху на Новопавлівському напрямку, ЗСУ нищать техніку й штурмові колони

Генерал-лейтенант Сергій Наєв доповів про надзвичайно напружену ситуацію на Новопавлівському та Покровському напрямках. Попри шалені…

2 місяці ago