Українці масово скаржаться в МОЗ на сімейних лікарів та лікарні: контакт-центр завалили зверненнями

За словами заступника міністра охорони здоров’я, Сумська область демонструє найгірший результат обробки звернень громадян.

Громадяни найбільше скаржаться до контакт-центру Міністерства охорони здоров’я із протидії COVID-19 на роботу сімейних лікарів та медичні послуги в лікарнях.

Як передає кореспондент УНІАН, про це під час онлайн-брифінгу повідомив заступник міністра охорони здоров’я Ярослав Кучер.

«Приблизно 36% – скарги на роботу сімейних лікарів, 26% – скарги на послуги в лікарнях, 10% – скарги на роботу лабораторій, 8% – скарги на роботу поліклінік та амбулаторій. А скарги на неможливість здати ПЛР-тест становлять лише 1,59%», – заявив Кучер.

Він нагадав, що контакт-центр МОЗ працює близько 4 тижнів.

«На сьогодні до нього надійшло понад 49 тис. звернень від наших громадян. Усі вони додзвонилися, а там, де був перерваний дзвінок, ми передзвонили і з’ясували, у чому проблема», – зауважив заступник міністра.

Кучер нагадав, що контакт центр працює цілодобово за телефонним номером: 0800602019. Його роботу забезпечують близько 150 операторів.

«В разі потреби деякого часу на вивчення проблеми, коли операторам потрібно дізнатися певну інформацію в регіонах, то в кожному регіоні призначені відповідальні особи, в яких є чіткий алгоритм і таймінг, за яким вони мають відповісти. Вони надають інформацію у контакт-центр, і далі оператор зв’язується і повідомляє цю відповідь громадянину», – сказав Кучер.

За його словами, якщо питання більш-менш стандартне, його одразу додають до «бази знань» центру, щоб зменшити навантаження на регіони.

Лідерами серед регіонів, де є мінімальною затримка відповіді, яку надає контакт-центр, є Волинська, Вінницька, Рівненська, Полтавська, Черкаська, Хмельницька, Тернопільська, Одеська, Миколаївська, Львівська, Житомирська і Херсонська області.

«На жаль, залишається одна з областей з досить низьким рівнем обробки запитів – це Сумська область. І я сподіваюся, що там зараз відбуваються певні кадрові зміни і ці питання будуть вирішені і область почне оперативно обробляти звернення», – заявив Кучер.

Він також поінформував, що 52% дзвінків стосуються діагностики, близько 10% – амбулаторного лікування, безкоштовних і платних тестувань – 7%, близько стільки ж – питання підписання декларацій, порядок проходження самоізоляції – 5% звернень.

admin

Recent Posts

В Білій Церкві виступить один із найпопулярніших нових гуртів українського шоубізу 100лиця

22 травня у ПК «Росава» відбудеться перший великий сольний концерт гурту 100лиця в Білій Церкві. …

2 тижні ago

У Білій Церкві 11-річного хлопчика на залізниці уразило струмом

16 квітня, в місті Біла Церква двоє 11-річних хлопчиків грались біля залізниці. Попередньо відомо, що…

2 тижні ago

Директорка дитячого садочку Білої Церкви ​​завдала 730 тис грн збитків громаді

За процесуального керівництва ювенальних прокурорів Білоцерківської окружної прокуратури колишній директорці дитячого садочка у Білоцерківському районі…

2 тижні ago

Медичний центр «ОН Клінік Біла Церква» змінив адресу та розширився!

Медичний центр «ОН Клінік Біла Церква» радо повідомляє про своє розширення та відкриття нових відділень,…

2 тижні ago

У Білій Церкві виступить співак CHEEV: гостей чекає оновлена програма та всім відомі хіти «Гарно так», «Мрієшся», «Оберігати»

12 травня у ПК «Росава» відбудеться великий концерт яскравого та талановитого CHEEV.  Початок концерту о…

3 тижні ago

Мер Білої Церкви Геннадій Дикий вступив до лав ЗСУ

Міський голова помідомив, що вступив до лав Збройних сил України. Також він зазначив,що є офіцером…

1 місяць ago