Українці масово скаржаться в МОЗ на сімейних лікарів та лікарні: контакт-центр завалили зверненнями

За словами заступника міністра охорони здоров’я, Сумська область демонструє найгірший результат обробки звернень громадян.

Громадяни найбільше скаржаться до контакт-центру Міністерства охорони здоров’я із протидії COVID-19 на роботу сімейних лікарів та медичні послуги в лікарнях.

Як передає кореспондент УНІАН, про це під час онлайн-брифінгу повідомив заступник міністра охорони здоров’я Ярослав Кучер.

«Приблизно 36% – скарги на роботу сімейних лікарів, 26% – скарги на послуги в лікарнях, 10% – скарги на роботу лабораторій, 8% – скарги на роботу поліклінік та амбулаторій. А скарги на неможливість здати ПЛР-тест становлять лише 1,59%», – заявив Кучер.

Він нагадав, що контакт-центр МОЗ працює близько 4 тижнів.

«На сьогодні до нього надійшло понад 49 тис. звернень від наших громадян. Усі вони додзвонилися, а там, де був перерваний дзвінок, ми передзвонили і з’ясували, у чому проблема», – зауважив заступник міністра.

Кучер нагадав, що контакт центр працює цілодобово за телефонним номером: 0800602019. Його роботу забезпечують близько 150 операторів.

«В разі потреби деякого часу на вивчення проблеми, коли операторам потрібно дізнатися певну інформацію в регіонах, то в кожному регіоні призначені відповідальні особи, в яких є чіткий алгоритм і таймінг, за яким вони мають відповісти. Вони надають інформацію у контакт-центр, і далі оператор зв’язується і повідомляє цю відповідь громадянину», – сказав Кучер.

За його словами, якщо питання більш-менш стандартне, його одразу додають до «бази знань» центру, щоб зменшити навантаження на регіони.

Лідерами серед регіонів, де є мінімальною затримка відповіді, яку надає контакт-центр, є Волинська, Вінницька, Рівненська, Полтавська, Черкаська, Хмельницька, Тернопільська, Одеська, Миколаївська, Львівська, Житомирська і Херсонська області.

«На жаль, залишається одна з областей з досить низьким рівнем обробки запитів – це Сумська область. І я сподіваюся, що там зараз відбуваються певні кадрові зміни і ці питання будуть вирішені і область почне оперативно обробляти звернення», – заявив Кучер.

Він також поінформував, що 52% дзвінків стосуються діагностики, близько 10% – амбулаторного лікування, безкоштовних і платних тестувань – 7%, близько стільки ж – питання підписання декларацій, порядок проходження самоізоляції – 5% звернень.

admin

Recent Posts

Наєв завершив свою каденцію на посаді командира тактичної групи “Вугледар”

Генерал-лейтенант Сергій Наєв завершив каденцію на посаді командира тактичної групи "Вугледар". Він розповів, що за…

2 тижні ago

Сергій Наєв: Тактична група «Вугледар» зміцнює захист і нищить ворога завдяки спільним зусиллям та сучасним технологіям

Генерал-лейтенант Сергій Наєв звітує про досягнення тактичної групи «Вугледар»: передані антидронові сітки, медичний транспорт і…

4 тижні ago

Ми не кидаємо своїх у «м’ясорубку»: Сергій Наєв розповів про бойову підготовку бійців

У наших штурмах не беруть участі непідготовлені. Ми не воюємо заради звітності чи галочки у…

1 місяць ago

Наші вдома! Життя кожного українця – найвища цінність

Розпочато один із наймасштабніших обмінів з початку повномасштабного вторгнення — у форматі 1000 на 1000.…

1 місяць ago

Вчитель з Білої Церкви став героєм статті The New York Times

Американське видання The New York Times опублікувало статтю про українського вчителя історії Віталія Дрібницю з…

2 місяці ago

Сергій Наєв: Ворог знову зазнав краху на Новопавлівському напрямку, ЗСУ нищать техніку й штурмові колони

Генерал-лейтенант Сергій Наєв доповів про надзвичайно напружену ситуацію на Новопавлівському та Покровському напрямках. Попри шалені…

2 місяці ago