Українці масово скаржаться в МОЗ на сімейних лікарів та лікарні: контакт-центр завалили зверненнями

За словами заступника міністра охорони здоров’я, Сумська область демонструє найгірший результат обробки звернень громадян.

Громадяни найбільше скаржаться до контакт-центру Міністерства охорони здоров’я із протидії COVID-19 на роботу сімейних лікарів та медичні послуги в лікарнях.

Як передає кореспондент УНІАН, про це під час онлайн-брифінгу повідомив заступник міністра охорони здоров’я Ярослав Кучер.

«Приблизно 36% – скарги на роботу сімейних лікарів, 26% – скарги на послуги в лікарнях, 10% – скарги на роботу лабораторій, 8% – скарги на роботу поліклінік та амбулаторій. А скарги на неможливість здати ПЛР-тест становлять лише 1,59%», – заявив Кучер.

Він нагадав, що контакт-центр МОЗ працює близько 4 тижнів.

«На сьогодні до нього надійшло понад 49 тис. звернень від наших громадян. Усі вони додзвонилися, а там, де був перерваний дзвінок, ми передзвонили і з’ясували, у чому проблема», – зауважив заступник міністра.

Кучер нагадав, що контакт центр працює цілодобово за телефонним номером: 0800602019. Його роботу забезпечують близько 150 операторів.

«В разі потреби деякого часу на вивчення проблеми, коли операторам потрібно дізнатися певну інформацію в регіонах, то в кожному регіоні призначені відповідальні особи, в яких є чіткий алгоритм і таймінг, за яким вони мають відповісти. Вони надають інформацію у контакт-центр, і далі оператор зв’язується і повідомляє цю відповідь громадянину», – сказав Кучер.

За його словами, якщо питання більш-менш стандартне, його одразу додають до «бази знань» центру, щоб зменшити навантаження на регіони.

Лідерами серед регіонів, де є мінімальною затримка відповіді, яку надає контакт-центр, є Волинська, Вінницька, Рівненська, Полтавська, Черкаська, Хмельницька, Тернопільська, Одеська, Миколаївська, Львівська, Житомирська і Херсонська області.

«На жаль, залишається одна з областей з досить низьким рівнем обробки запитів – це Сумська область. І я сподіваюся, що там зараз відбуваються певні кадрові зміни і ці питання будуть вирішені і область почне оперативно обробляти звернення», – заявив Кучер.

Він також поінформував, що 52% дзвінків стосуються діагностики, близько 10% – амбулаторного лікування, безкоштовних і платних тестувань – 7%, близько стільки ж – питання підписання декларацій, порядок проходження самоізоляції – 5% звернень.

admin

Recent Posts

У Білій Церкві затримали 38-річного чоловіка, який викрав дефібрилятор

Дефібрилятор він викрав зі станції столичного метрополітену «Університеті». Про це розповіли у поліції. Крадій дочекався прибуття…

1 тиждень ago

У Білій Церкві та Шкарівці виявлено незаконні сміттєзвалища небезпечних відходів

“Ділки” закопували небезпечні речовини у землю під виглядом надання послуг з вивезення та утилізації відходів. …

1 тиждень ago

У Білій Церкві побудують садочок за 167 млн грн коштом Європейського інвестиційного банку

Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради Київської області 4 листопада за результатами тендеру замовило ТОВ…

1 тиждень ago

У Білій Церкві виділили понад 3 млн грн на будівництво місцевої системи оповіщення

Рішенням депутатів Білоцерківської міської ради було виділено 3 млн 227, 8 тис грн на будівництво…

2 тижні ago

Білоцерківець Дмитро Шерехора – бронзовий призер чемпіонату України з класичного пауерліфтингу

Вихованець ДЮСШ "Богатир" ШЕРЕХОРА Дмитро зайняв 🥉місце із загальним результатом 637,5 кг ( присідання -…

2 тижні ago

З 22 жовтня у Білій Церкві розпочнеться включення опалення житлового фонду

З 22 жовтня у Білій Церкві розпочнуть процедуру включення систем опалення житлового фонду Відповідне рішення…

1 місяць ago