Оператор мобільного зв’язку “Київстар” зазнав масштабного збою, користувачі скаржаться на відсутність зв’язку та списання коштів.
За повідомленням користувачів, під час спроби зателефонувати на інший номер з’являється повідомлення про нестачу коштів на балансі. Перевірити баланс при цьому не вдається, а після поповнення коштів повідомлення про нестачу балансу залишається. Повідомляє ЕП.
Також клієнти оператора не можуть зайти у застосунок.
Проблеми почалися у четвер близько 9 ранку. Гаряча лінія підтримки Київстар перевантажена, клієнтів просять зателефонувати пізніше.
Оновлено 10:40. Користувачі повідомляють, що зв’язок почав відновлюватися. Також відновив роботу сайт Київстару. Водночас досі не працює застосунок і неможливо перевірити баланс.
Коментар “Київстару”: У компанії повідомили, що про збій знають – він торкнувся лише передплачених тарифних планів, натомість у “контрактних” абонентів послуги працюють у звичному режимі.
“Компанія приносить вибачення за тимчасові складнощі. Наші спеціалісти вже працюють над їх усуненням і станом на 10.30 проблему вже частково вирішено. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіси”, – повідомили у компанії.
Київстар перепрошує за складнощі та додав, що для абонентів, які з ними зіштовхнулися, передбачено компенсації.
Дефібрилятор він викрав зі станції столичного метрополітену «Університеті». Про це розповіли у поліції. Крадій дочекався прибуття…
“Ділки” закопували небезпечні речовини у землю під виглядом надання послуг з вивезення та утилізації відходів. …
Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради Київської області 4 листопада за результатами тендеру замовило ТОВ…
Рішенням депутатів Білоцерківської міської ради було виділено 3 млн 227, 8 тис грн на будівництво…
Вихованець ДЮСШ "Богатир" ШЕРЕХОРА Дмитро зайняв 🥉місце із загальним результатом 637,5 кг ( присідання -…
З 22 жовтня у Білій Церкві розпочнуть процедуру включення систем опалення житлового фонду Відповідне рішення…