Київстрар, мобільний зв'язок
Оператор мобільного зв’язку “Київстар” зазнав масштабного збою, користувачі скаржаться на відсутність зв’язку та списання коштів.
За повідомленням користувачів, під час спроби зателефонувати на інший номер з’являється повідомлення про нестачу коштів на балансі. Перевірити баланс при цьому не вдається, а після поповнення коштів повідомлення про нестачу балансу залишається. Повідомляє ЕП.
Також клієнти оператора не можуть зайти у застосунок.
Проблеми почалися у четвер близько 9 ранку. Гаряча лінія підтримки Київстар перевантажена, клієнтів просять зателефонувати пізніше.
Оновлено 10:40. Користувачі повідомляють, що зв’язок почав відновлюватися. Також відновив роботу сайт Київстару. Водночас досі не працює застосунок і неможливо перевірити баланс.
Коментар “Київстару”: У компанії повідомили, що про збій знають – він торкнувся лише передплачених тарифних планів, натомість у “контрактних” абонентів послуги працюють у звичному режимі.
“Компанія приносить вибачення за тимчасові складнощі. Наші спеціалісти вже працюють над їх усуненням і станом на 10.30 проблему вже частково вирішено. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіси”, – повідомили у компанії.
Київстар перепрошує за складнощі та додав, що для абонентів, які з ними зіштовхнулися, передбачено компенсації.
Навіть перебуваючи поза зоною бойових дій, генерал-лейтенант Сергій Наєв продовжує активно підтримувати підрозділи, які виконують…
«Внутрішня хвороба» Цей тиждень в інформаційному полі присвячений перш за все не зведенням з фронту,…
Генерал-лейтенант Сергій Наєв привітав Надзвичайного і Повноважного Посла України у Великій Британії, генерала Валерія Залужного…
Генерал-лейтенант Сергій Наєв завершив каденцію на посаді командира тактичної групи "Вугледар". Він розповів, що за…
Генерал-лейтенант Сергій Наєв звітує про досягнення тактичної групи «Вугледар»: передані антидронові сітки, медичний транспорт і…
У наших штурмах не беруть участі непідготовлені. Ми не воюємо заради звітності чи галочки у…