Київстрар, мобільний зв'язок
Оператор мобільного зв’язку “Київстар” зазнав масштабного збою, користувачі скаржаться на відсутність зв’язку та списання коштів.
За повідомленням користувачів, під час спроби зателефонувати на інший номер з’являється повідомлення про нестачу коштів на балансі. Перевірити баланс при цьому не вдається, а після поповнення коштів повідомлення про нестачу балансу залишається. Повідомляє ЕП.
Також клієнти оператора не можуть зайти у застосунок.
Проблеми почалися у четвер близько 9 ранку. Гаряча лінія підтримки Київстар перевантажена, клієнтів просять зателефонувати пізніше.
Оновлено 10:40. Користувачі повідомляють, що зв’язок почав відновлюватися. Також відновив роботу сайт Київстару. Водночас досі не працює застосунок і неможливо перевірити баланс.
Коментар “Київстару”: У компанії повідомили, що про збій знають – він торкнувся лише передплачених тарифних планів, натомість у “контрактних” абонентів послуги працюють у звичному режимі.
“Компанія приносить вибачення за тимчасові складнощі. Наші спеціалісти вже працюють над їх усуненням і станом на 10.30 проблему вже частково вирішено. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіси”, – повідомили у компанії.
Київстар перепрошує за складнощі та додав, що для абонентів, які з ними зіштовхнулися, передбачено компенсації.
Ви доводите світові: українська армія — це армія честі й гідності. Привітання Сергій Наєв опублікував…
24 вересня у одній із соціальних мереж правоохоронці виявили відео, де в місті Біла Церква…
ТОВ «Б.МК» не виконало вимоги Державної екологічної інспекції щодо встановлення очисних споруд та продовжує скид…
«Незалежність — це право дихати вільно, ходити своїми вулицями, говорити своєю мовою. Для українців незалежність…
Навіть перебуваючи поза зоною бойових дій, генерал-лейтенант Сергій Наєв продовжує активно підтримувати підрозділи, які виконують…
«Внутрішня хвороба» Цей тиждень в інформаційному полі присвячений перш за все не зведенням з фронту,…