За серпень у Центр оперативного реагування зателефонували 935 разів і 855 звернень з них було виконано.
Про це повідомляє Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради.
Як завжди, першість у електропостачання – 163 звернення;
на 2 місці – водопостачання та водовідведення – 109;
на 3 місці – питання по свійським, безпритульним та диким тваринам – 82 дзвінки;
Понад 60 звернень надійшло по питанням поводження з відходами, утримання будинків і прибудинкових територій, ліфтам, зеленим насадженням.
Також у серпні мешканців громади турбували світлофори, вуличне освітлення, благоустрій, транспорт, соціальна сфера та багато інших питань.
Дефібрилятор він викрав зі станції столичного метрополітену «Університеті». Про це розповіли у поліції. Крадій дочекався прибуття…
“Ділки” закопували небезпечні речовини у землю під виглядом надання послуг з вивезення та утилізації відходів. …
Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради Київської області 4 листопада за результатами тендеру замовило ТОВ…
Рішенням депутатів Білоцерківської міської ради було виділено 3 млн 227, 8 тис грн на будівництво…
Вихованець ДЮСШ "Богатир" ШЕРЕХОРА Дмитро зайняв 🥉місце із загальним результатом 637,5 кг ( присідання -…
З 22 жовтня у Білій Церкві розпочнуть процедуру включення систем опалення житлового фонду Відповідне рішення…