Центр оперативного реагування біла церква, Центр оперативного реагування білої церкви, цор біла церква
За серпень у Центр оперативного реагування зателефонували 935 разів і 855 звернень з них було виконано.
Про це повідомляє Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради.
Як завжди, першість у електропостачання – 163 звернення;
на 2 місці – водопостачання та водовідведення – 109;
на 3 місці – питання по свійським, безпритульним та диким тваринам – 82 дзвінки;
Понад 60 звернень надійшло по питанням поводження з відходами, утримання будинків і прибудинкових територій, ліфтам, зеленим насадженням.
Також у серпні мешканців громади турбували світлофори, вуличне освітлення, благоустрій, транспорт, соціальна сфера та багато інших питань.
9 грудня 2025 року депутати Білоцерківської міської ради підтримали рішення «Про мораторій на публічне використання…
Детективи ТУ БЕБ у Київській області викрили та припинили діяльність групи осіб, яка налагодила повний…
Ви доводите світові: українська армія — це армія честі й гідності. Привітання Сергій Наєв опублікував…
24 вересня у одній із соціальних мереж правоохоронці виявили відео, де в місті Біла Церква…
ТОВ «Б.МК» не виконало вимоги Державної екологічної інспекції щодо встановлення очисних споруд та продовжує скид…
«Незалежність — це право дихати вільно, ходити своїми вулицями, говорити своєю мовою. Для українців незалежність…