Categories: Новини

Оголошено конкурс на найкращу концепцію туристичного бренду Київщини

До участі у конкурсі запрошуються усі талановиті особистості, креативні та дизайнерські студії, які бажають долучитися до покращення туристичної привабливості Київської області.

Про це повідомляє Київська обласна державна адміністрація.

Концепція повинна бути орієнтована як на зовнішнього, так і внутрішнього споживача. Головний приз – всеукраїнське визнання як творця бренду Київщини та контракт у розмірі 250 тисяч гривень (Згідно умов конкурсу, частина премії має бути спрямована на створення брендбуку та виготовлення сувенірної промоатрибутики. Детальніше можна дізнатися у Положенні про конкурс).

Лише три обов’язкові умови, за яких заявку буде допущено до розгляду:

  • Ідея бренду має бути авторською;
  • Заявка містить ескіз логотипу та гасло (українською та англійською мовами) до нього;
  • Заявка містить опис концепції бренду.

Конкурс стартує 11 листопада 2019 року. Заявки приймаються до 23:59 22 листопада 2019 року. Переможця буде оголошено вже 25 листопада. За потреби, переможцю буде надана фахова допомога в розробці брендбука туристичної Київщини, а організатори проведення конкурсу забезпечать якісне та вчасне виробництво предметів сувенірної промоатрибутики.

Надсилайте ваші творчі ідеї на електронну скриньку kyivregionbrand@gmail.com.

У разі виникнення питань звертайтеся за вищевказаним імейлом або телефоном +380663480072 (Віталій).

ПОЛОЖЕННЯ про відкритий творчий конкурс на визначення розробника туристичного бренду і брендбуку для Київської області

Додаток 2 Форма заявки для участі У відкритому творчому конкурсі на розроблення туристичного бренду і брендбуку для Київської області

Додаток 3 Що варто відобразити в бренді?

Додаток 4 Заява

Додаток 5 Бланк оцінювання робіт учасників відкритого творчого конкурсу на визначення розробника бренду і брендбуку для Київської області

Додаток 6 Критерії оцінювання робіт учасників відкритого творчого конкурсу на визначення розробника бренду і брендбуку для Київської області

Додаток 7 Орієнтовне технічне завдання на розробку туристичного брендбуку Київської області, дизайн якого, у відповідності до умов конкурсу, переможець має розробити та надрукувати готовий брендбук накладом у 300 одиниць впродовж двох тижнів з дня оголошення його переможцем

admin

Recent Posts

Ми не кидаємо своїх у «м’ясорубку»: Сергій Наєв розповів про бойову підготовку бійців

У наших штурмах не беруть участі непідготовлені. Ми не воюємо заради звітності чи галочки у…

1 тиждень ago

Наші вдома! Життя кожного українця – найвища цінність

Розпочато один із наймасштабніших обмінів з початку повномасштабного вторгнення — у форматі 1000 на 1000.…

2 тижні ago

Вчитель з Білої Церкви став героєм статті The New York Times

Американське видання The New York Times опублікувало статтю про українського вчителя історії Віталія Дрібницю з…

3 тижні ago

Сергій Наєв: Ворог знову зазнав краху на Новопавлівському напрямку, ЗСУ нищать техніку й штурмові колони

Генерал-лейтенант Сергій Наєв доповів про надзвичайно напружену ситуацію на Новопавлівському та Покровському напрямках. Попри шалені…

3 тижні ago

Сергій Наєв привітав українських воїнів з Днем піхоти

6 травня в Україні відзначають День піхоти — свято тих, хто щодня тримає рубежі, захищаючи…

1 місяць ago

Генерал Наєв у свій день народження відвідав стабілізаційний пункт та передав допомогу

У свій день народження Сергій Наєв продовжує боротьбу за життя побратимів 55 — не просто…

1 місяць ago