Categories: Новини

Оголошено конкурс на найкращу концепцію туристичного бренду Київщини

До участі у конкурсі запрошуються усі талановиті особистості, креативні та дизайнерські студії, які бажають долучитися до покращення туристичної привабливості Київської області.

Про це повідомляє Київська обласна державна адміністрація.

Концепція повинна бути орієнтована як на зовнішнього, так і внутрішнього споживача. Головний приз – всеукраїнське визнання як творця бренду Київщини та контракт у розмірі 250 тисяч гривень (Згідно умов конкурсу, частина премії має бути спрямована на створення брендбуку та виготовлення сувенірної промоатрибутики. Детальніше можна дізнатися у Положенні про конкурс).

Лише три обов’язкові умови, за яких заявку буде допущено до розгляду:

  • Ідея бренду має бути авторською;
  • Заявка містить ескіз логотипу та гасло (українською та англійською мовами) до нього;
  • Заявка містить опис концепції бренду.

Конкурс стартує 11 листопада 2019 року. Заявки приймаються до 23:59 22 листопада 2019 року. Переможця буде оголошено вже 25 листопада. За потреби, переможцю буде надана фахова допомога в розробці брендбука туристичної Київщини, а організатори проведення конкурсу забезпечать якісне та вчасне виробництво предметів сувенірної промоатрибутики.

Надсилайте ваші творчі ідеї на електронну скриньку kyivregionbrand@gmail.com.

У разі виникнення питань звертайтеся за вищевказаним імейлом або телефоном +380663480072 (Віталій).

ПОЛОЖЕННЯ про відкритий творчий конкурс на визначення розробника туристичного бренду і брендбуку для Київської області

Додаток 2 Форма заявки для участі У відкритому творчому конкурсі на розроблення туристичного бренду і брендбуку для Київської області

Додаток 3 Що варто відобразити в бренді?

Додаток 4 Заява

Додаток 5 Бланк оцінювання робіт учасників відкритого творчого конкурсу на визначення розробника бренду і брендбуку для Київської області

Додаток 6 Критерії оцінювання робіт учасників відкритого творчого конкурсу на визначення розробника бренду і брендбуку для Київської області

Додаток 7 Орієнтовне технічне завдання на розробку туристичного брендбуку Київської області, дизайн якого, у відповідності до умов конкурсу, переможець має розробити та надрукувати готовий брендбук накладом у 300 одиниць впродовж двох тижнів з дня оголошення його переможцем

admin

Recent Posts

У Білій Церкві затримали 38-річного чоловіка, який викрав дефібрилятор

Дефібрилятор він викрав зі станції столичного метрополітену «Університеті». Про це розповіли у поліції. Крадій дочекався прибуття…

1 тиждень ago

У Білій Церкві та Шкарівці виявлено незаконні сміттєзвалища небезпечних відходів

“Ділки” закопували небезпечні речовини у землю під виглядом надання послуг з вивезення та утилізації відходів. …

1 тиждень ago

У Білій Церкві побудують садочок за 167 млн грн коштом Європейського інвестиційного банку

Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради Київської області 4 листопада за результатами тендеру замовило ТОВ…

1 тиждень ago

У Білій Церкві виділили понад 3 млн грн на будівництво місцевої системи оповіщення

Рішенням депутатів Білоцерківської міської ради було виділено 3 млн 227, 8 тис грн на будівництво…

2 тижні ago

Білоцерківець Дмитро Шерехора – бронзовий призер чемпіонату України з класичного пауерліфтингу

Вихованець ДЮСШ "Богатир" ШЕРЕХОРА Дмитро зайняв 🥉місце із загальним результатом 637,5 кг ( присідання -…

2 тижні ago

З 22 жовтня у Білій Церкві розпочнеться включення опалення житлового фонду

З 22 жовтня у Білій Церкві розпочнуть процедуру включення систем опалення житлового фонду Відповідне рішення…

1 місяць ago