Categories: Новини

Оголошено конкурс на найкращу концепцію туристичного бренду Київщини

До участі у конкурсі запрошуються усі талановиті особистості, креативні та дизайнерські студії, які бажають долучитися до покращення туристичної привабливості Київської області.

Про це повідомляє Київська обласна державна адміністрація.

Концепція повинна бути орієнтована як на зовнішнього, так і внутрішнього споживача. Головний приз – всеукраїнське визнання як творця бренду Київщини та контракт у розмірі 250 тисяч гривень (Згідно умов конкурсу, частина премії має бути спрямована на створення брендбуку та виготовлення сувенірної промоатрибутики. Детальніше можна дізнатися у Положенні про конкурс).

Лише три обов’язкові умови, за яких заявку буде допущено до розгляду:

  • Ідея бренду має бути авторською;
  • Заявка містить ескіз логотипу та гасло (українською та англійською мовами) до нього;
  • Заявка містить опис концепції бренду.

Конкурс стартує 11 листопада 2019 року. Заявки приймаються до 23:59 22 листопада 2019 року. Переможця буде оголошено вже 25 листопада. За потреби, переможцю буде надана фахова допомога в розробці брендбука туристичної Київщини, а організатори проведення конкурсу забезпечать якісне та вчасне виробництво предметів сувенірної промоатрибутики.

Надсилайте ваші творчі ідеї на електронну скриньку kyivregionbrand@gmail.com.

У разі виникнення питань звертайтеся за вищевказаним імейлом або телефоном +380663480072 (Віталій).

ПОЛОЖЕННЯ про відкритий творчий конкурс на визначення розробника туристичного бренду і брендбуку для Київської області

Додаток 2 Форма заявки для участі У відкритому творчому конкурсі на розроблення туристичного бренду і брендбуку для Київської області

Додаток 3 Що варто відобразити в бренді?

Додаток 4 Заява

Додаток 5 Бланк оцінювання робіт учасників відкритого творчого конкурсу на визначення розробника бренду і брендбуку для Київської області

Додаток 6 Критерії оцінювання робіт учасників відкритого творчого конкурсу на визначення розробника бренду і брендбуку для Київської області

Додаток 7 Орієнтовне технічне завдання на розробку туристичного брендбуку Київської області, дизайн якого, у відповідності до умов конкурсу, переможець має розробити та надрукувати готовий брендбук накладом у 300 одиниць впродовж двох тижнів з дня оголошення його переможцем

admin

Recent Posts

⚠️У Білій Церкві детективи ТУ БЕБ Київської області викрили підпільні цехи з виробництва фальсифікованих продуктів

Детективи ТУ БЕБ у Київській області викрили та припинили діяльність групи осіб, яка налагодила повний…

2 тижні ago

Генерал Наєв привітав захисників і захисниць України з святом

Ви доводите світові: українська армія — це армія честі й гідності. Привітання Сергій Наєв опублікував…

2 місяці ago

Небезпечний зачепінг: у Білій Церкві поліцейські задокументували батьків неповнолітніх

24 вересня у одній із соціальних мереж правоохоронці виявили відео, де в місті Біла Церква…

2 місяці ago

На Білоцерківщині підприємство з виробництва молочної продукції продовжує скидати стічні води, загрожуючи р. Рось

ТОВ «Б.МК» не виконало вимоги Державної екологічної інспекції щодо встановлення очисних споруд та продовжує скид…

2 місяці ago

«Незалежність — це життя»: Сергій Наєв привітав українців зі святом

«Незалежність — це право дихати вільно, ходити своїми вулицями, говорити своєю мовою. Для українців незалежність…

3 місяці ago

Генерал-лейтенант Сергій Наєв передав допомогу воїнам на Покровський напрямок

Навіть перебуваючи поза зоною бойових дій, генерал-лейтенант Сергій Наєв продовжує активно підтримувати підрозділи, які виконують…

4 місяці ago