Апеляційний адміністративний суд зобов’язав Комунальний заклад Білоцерківської міської ради “Білоцерківська міська лікарня №1” повністю зупинити експлуатацію вказаного об’єкта до повного усунення порушень, зазначених в акті від 17.04.2018 №138.
Про це повідомляє Максим Запаскін, адвокат з Ради адвокатів Київської області.
“Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 05.11.2018 року задоволено вимоги Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Київській області. А саме, застосовано заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) будівель та приміщень Комунального закладу Білоцерківської міської ради “Білоцерківська міська лікарня №1” за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, буд. 49, шляхом зобов’язання Комунального закладу Білоцерківської міської ради “Білоцерківська міська лікарня №1” повністю зупинити експлуатацію вказаного об’єкта до повного усунення порушень, зазначених в акті від 17.04.2018 №138.
Повний текст постанови http://reyestr.court.gov.ua/Review/77635685.
28.02.2019 Верховний суд визнав вимоги ДСНС законними та залишив постанову апеляційного суду в силі (http://reyestr.court.gov.ua/Review/80168901).
Згідно з актом ДСНС порушення полягали у наступному:
загальні порушення:
1) пункти 1.1, 1.2 глави 1 розділу V НАПБ А.01.001-2014, таб. А.1 пункту 8 ДБН В.2.5-56:2014 – не виконаний монтаж автоматичної пожежної сигналізації в щелепно-лицевому, неврологічному, кардіологічному, офтальмологічному, приймальному відділеннях та поліклініки (п. 1 в Акті перевірки від 17.04.2018 №138);
3) пункти 2.5, 2.6 глави 2 розділ III НАПБ А.01.001-2014 – не виконано вогнезахисну обробку наявних дерев’яних конструкцій горищ будівель міської лікарні №1 вогнетривким розчином з забезпеченням І-ї групи вогнезахисної ефективності (п. 3 в Акті перевірки від 17.04.2018 №138);
4) пункт 1.2 глави 1 розділу V НАПБ А.01.001-2014, пункти 10.1, 10.6.2 ДБН В.2.5-56:2014 – не виконаний монтаж системи димовидалення з архівних приміщень поліклініки (п. 4 в Акті перевірки від 17.04.2018 №138);
6) пункт 1.21 глави 1 розділу IV НАПБ А.01.001-2014 – будівлі не обладнанні зовнішніми установками захисту від прямих попадань блискавки та вторинних її проявів відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 (будівля поліклініки, будівля бухгалтерії, будівля гастроентерологічного відділення, кардіологічний корпус, будівлі гаражів, будівля майстерень, будівля пульмонології, будівля лабораторії) (в Акті перевірки від 17.04.2018 №138 вказане порушення не було встановлено);
Кардіологічний корпус:
8) пункт 22 глави 2 розділу II НАПБ А.01.001-2014, пункт 8.6 ДБН В.1.1-7-2016 – вихід на горище не улаштовано через протипожежний люк 2-го типу розмірами не менше ніж 0,6 м х 0,8 м (п. 16 в Акті перевірки від 17.04.2018 №138);
Хірургічне відділення:
9) пункт 2.3 глави 2 розділу III НАПБ А.01.001-2014, пункт 8.6 ДБН В.1.1-7-2016 – вихід на покрівлю будівлі не улаштовано через протипожежні двері 2-го типу шириною не менше ніж 0,75 м, висотою не менше ніж 1,5 метра (п. 37 в Акті перевірки від 17.04.2018 №138);
Захисна споруда:
10) пункт 2.2.1 Інструкції щодо утримання захисних споруд ЦО у мирний час, затвердженої Наказом МНС №653 від 09.10.2006, – не проведено перевірку сховища на герметичність (1 раз на квартал) (п. 44 в Акті перевірки від 17.04.2018 №138);
Техногенна безпека:
13) пункти 9, 10, 11 ПКМУ від 19.08.2002 №1200, статтю 20 Кодексу цивільного захисту України, пункт 4.3 наказу МНС від 15.08.2007 №557 “Правила техногенної безпеки” – не забезпечено в повній мірі працюючий персонал підприємства відповідно до встановлених вимог забезпечення засобами радіаційного та хімічного захисту (п. 47 в Акті перевірки від 17.04.2018 №138).”, – пише адвокат Максим Запаскін.
Проте влада Білої Церкви приховує інформацію про це і про те, які порушенні в 2019 році були уснуті і які лишились. Оскільки порушення становлять реальну небезпеку, створюють загрозу життю та здоров’ю людей, функціонування цього закладу продовжується на страх і ризик головного лікаря, який несе персональну відповідальність.
“Є цілком зрозумілим, що вказану проблему закладу своїми силами не вирішити, оскільки Білоцерківська міська лікарня №1 є неприбутковим підприємством, яке в умовах так званої медичної реформи залишається дуже недофінансованим. З іншого боку замовчення міською владою про проблеми з пожежною безпекою медичного закладу не дозволяє належним чином оцінити ризики та виділити належні кошти для їх усунення.”
“Внаслідок, у буквальному сенсі граємо з вогнем, що є дуже небезпечною справою – сумні події в Одесі є тому підтвердження. Невже ми маємо допустити таке у нашому місті. У сухому залишку, можемо як мінімум втратити дуже важливій для Білої Церкви лікувальний заклад, у найгіршому ризикуємо життям людей.” – пише він.
Адвокат закликає керівництво міста не пізніше наступної сесії Білоцерківської міської ради надати звіт щодо даної проблеми та виділити кошти щоб терміново усунути ті недоліки, які до цього часу не виправлені, щоб забезпечити нормальне функціонування Білоцерківської міської лікарні №1.
Дефібрилятор він викрав зі станції столичного метрополітену «Університеті». Про це розповіли у поліції. Крадій дочекався прибуття…
“Ділки” закопували небезпечні речовини у землю під виглядом надання послуг з вивезення та утилізації відходів. …
Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради Київської області 4 листопада за результатами тендеру замовило ТОВ…
Рішенням депутатів Білоцерківської міської ради було виділено 3 млн 227, 8 тис грн на будівництво…
Вихованець ДЮСШ "Богатир" ШЕРЕХОРА Дмитро зайняв 🥉місце із загальним результатом 637,5 кг ( присідання -…
З 22 жовтня у Білій Церкві розпочнуть процедуру включення систем опалення житлового фонду Відповідне рішення…